work...


Lämnade hemmet vid typ 12 och när jag var framme vid sliparen så hade han lunchstängt till 14!! Han öppnar 10, tar lunch 2 (jävla!?) timmar och sen öppen til typ 18...är det bara som tycker det är korkat eller ska man bara inte bry sig :P

I alla fall, jagfick loda runt nån timme på stan innan tåget till Malmö gick. Blev lite nostalgisk så köte grythyttevatten ;)




Framme på jobbet  kl 14 fick jag först städa och organisera hyllor, sen blev det maränger mer banankaka (mums!) och göra mer glass.
Chefen bästemde också att nästa vecka ska jag laga personalmaten för hela vckan, komma på en aperitifrätt och öppna och börja preppen på tisdag :) verkar som han litar på mig!

Ett frieri hände under kvällen då en tjej friade till sin kille! Hon friade genom vår efterrätt med en söt lapp och två dödskalleringar á la Sunes Sommar ;)

Giftemål och familj...nej tack!

Fick gå 20 då det var en långsam kväll...synd..


Mumsig personalmat: rödspätta med grönsaksblandning, senapsfrömajo, river perpparrot, smörkokt potatisoch citron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0