end..

jag är väldigt dålig på detta bloggande
inte för jag tror någon läser detta, men dålig any who

min helg har varit lite upponer
slutade på belle nu i lördags så det var konstigt.
han upptäckte NU att jag är inte världens bästa på att hacka lök och det visste jag hela tiden.
jag må inte vara den bästa kocken rent tekniskt men jag kan i alla fall vara lugn i stressiga situationer..
dock fattades en sak..men det tar vi inte nu

Mina Hejdå-muffins på Belle. Blåbär- och kardemummamuffins med mascarpone- och apelsin icing :P

Idag blrjar jag om från början på Bloom in the Park, mästerklass i White Guide.
Jag är skitnervös och tänker att jag kommer bli skälld på tyska om jag gör fel(!)
Sålänge de säger till mig när jag gör fel varje gång och inte lite då och då..
gör jag fel är det bäst att säga det med en gång så jag inte gör fel fler gånger..
personligen strävar jag efter att enbart gör fel första gången och sen aldrig mer ;)

nerverna bara växer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0