mistake..

OMG!!!
Fan va dum man kan känna sig!
Jag skulle laga falukorv igår till personalmaten. Jag hatar falukorv och jag lagar det aldrig, om jag nu inte måste.
När jag skar upp den för att stekas frågade kocken om vaför jag inte hade tagit bort den röda plasten och mitt svar var: "Är inte det skinn?"
Damn, va dum och dålig jag kände mig...

Blä...


Innan dess hade jag gjort fel på chokladganachen och ville bara inte att kocken skulle tro jag var asdålig.
På sistone har  jag känt mig så...
Fattar inte vad det är för fel.
Maten jag lagade var god och alla som åt den tyckte det, men såklart tror jag aldrig på komplimanger...

Ska fan kämpa nu!
Ska bevisa för mig själv att jag inte är dålig!
För jag är fan inte det!!
Falukorv wont bring me down!


Kommentarer
Postat av: Musse

HAHAHAHAAHAH xD BÄSTA EVER!!!

Var är mitt recept!!!!

2012-03-09 @ 10:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0