i'm awake..

som märkt har man legat i koma i några veckor..
jag vaknade av att någon i min krets i skåne berättade att hon eller han visst lojalt följde denna spännande blogg som då är fylld med så viktig information.
så för just min enda läsare har jag bestämt att ge nått att läsa.

vad har nu hänt?
jo, fyllde ju år!!
inte så viktigt..

min praktik tog slut!?
är i just denna stund tillbaka i hyttan för att få slut på det sista innan jag bär tillbaka till jobbet och skåne .
saknar det konstant!
den hemska värmen, hetsen kring alla uppläggen, mossan och tubrören..

på måndag eller tisdag är det dags för presntation
och det kommer vara nått värt att se på (förhoppningsvis)

har tyvärr fortfarande sånt tråkigt liv att det är det enda jag kan komma med..
men om jag lovar att berätta sen om min presentation så inlägget bli längre och full av svordommar..
som vanligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0