shop...

Ledig dag men ändå inte..
Var på möte idag för sommarjobb och det verkade najs. Stort kök, snygg matsal och roliga kockar :)


Nervösa mig...

Efter mötet blev det lite shopping för när man är där kan man inte motstå...
dock var det kläder för jag är faktiskt en kvinlig sida till skillnad från vad folk tror :P




För dyra...men vill ha!!!




Fick även reda på idag att Belle Epoque vann Årets Hjärtekrog för White Guide :D :D :D
Får mig verkligen att känna att mitt val till praktik var awsome. Även om skolan vill att man ska åka utomlands på nått skitstort företag med massa personal och beröm. Men här får jag en egen kock att lära mig från och som  bara jag får lära mig från :) och jag får göra mer än bara skitjobb, som skala potatis eller annat :P
Skönt också att man kan bo hemma och snylta hos familjen, även om frustrationen växer var dag som går


Såg den och fick mig på lite sött humör...
Även om man aldrig fått nån ros skadar det inte att se en som är för alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0