study..

Inte riktigt den bästa starten för en ny arbetsvecka..
Vackert väder och kvällsjobb är såklart najs,
men inte när man måste sitta inne och skriva..
Har suttit det mesta av förmiddagen att skriva PM, intervjufrågor, göra observationsschema och antecknat lite i färltdagboken, och ja, det är så tråkigt som jag nyss skrivit..
Kaffet i morse hjälpte inte heller med studerandet..
Det bara gjorde att jag sprang runt och städade, för det gör jag heller än pluggar, och satte foton i ramar (fråga inte varför..)

Dock försvann man ett litet tag för forsyte sagan..


Tyvärr lönar det sig inte..

Jag ÄR inte bitter!
I'm just sayin'..it dosen't end well..

Solen skisar in genom fönstern och jag måste packa ner kockkläderna i väskan och förbereda för kvällen.
Jag klarar inte av att sitta såhär varje dag nu i veckan så snälla ta ut mig i solens strålar så jag jag kan springa runt och kasta papperna i luften!

Sommaren kommer ju desto närmare med the shins..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0