yes woman...

Har sovit väldigt wierd inatt.
Vaknade varje halvtimme och trodde jag skulle försova mig.
Idag ska jag öppna restaurangen, sätta igång surdegen och preppa så mycket det går innan den riktiga kocken kommer.
Jag vill bara att allt ska gå bra och att jag inte förstör något.
Hatar fel, speciellt när jag gör dem!

Men tror inte nått kommer gå fel idag för jag är redo.
Det är mat.
Det är inte liv och död..

Jag säger ja på jobb.
För säger man nej blir de bara misstänktsamma och undrar varför hon är så jävla lat :P
Och misstänksamm kan man väll vara men inte lat!
Bara när jag är hemma...för då är det bara jag som dömmer

Ska ju även komma på en apitretare för denna vecka, men inte fullständiga
Tänkte:
Örtmajo med skuren radicchiosallad, citronjuice och riven ingafära
eller
Syrlig salld på radicchio och citron/lime, riven palsternacka...börjar få ont i ögonen
eller
Endivekupor fyllda med rödlök...och där kom min trötthet tillbaka från kaffet...

Ska ta en Ipren och inte försöka överdosa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0