free day 2

it's been a good day!
solen sken som den aldrig gjort, detta året :)
åkte in till stan idag vid 12 och hem igen vid 19
gick runt och loda i solen i väntan på att en hyttanpolare skulle komma förbi och säga hej.


väntan i solen

fick dock ett annat besök under väntan som var väldigt uppstackat om jag får säga det så :)
efter ca 5 timmar av att sitta i solen blir man ju inte lika blek som man var när man kom, så ja dagen har hgett några röda märken av solen
men för den stackare som läser denna bloggen vill jag inte komma med hemska bilder ;)

min polare kom och hade till och med presenter eftersom jag fyller nästa vecka!
såååå snäll och söt någon kan vara där ute :)

skön dag och imorgon blir det plugg med mer jobb!!
som också uppskattas väldigt väl ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0