seven sorrows..

sitter nu och ser att det ser inte lika soligt ut, men kanske är det en fröjd för min sönderbrända överkropp.
det börjar gör lide ont nu och att jag fick vara i köket igår i 45 gradersvärme gjorde det inte bättre..
men vem har jag och skylla förutom mig själv

igår fick jag dock äran att träffa en skön kompis som jag tog en glass och promenad med innan jobbet.
det var härligt med lite snack och skvaller, med en glass på det ;)
sitter och funderar på att jag ska åka in till malmö tidigare.
 bara för att få dagen att kännas längre och inte lika tradig som när jag bara sitter hemma framför datorn på förmiddagen.
det enda jag då tänker är skrivandet och det gör mig aldrig glad.
vilket man måste vara för att kunna jobba.
de gillar inte när man är sur en hel kväll..
jag gillar inte att vara sur en hel kväll..

inte många veckor kvar av praktiken då det blir dags att återvända norrut.
är visst saknad av vissa..
tålamod säger jag bara..

fyller även år om några dagar så får väl se vad som kommer hända då.
om man ens är ledig..
vill jag vara ledig den dagen eller lördagen så man kan fixa nått med kompisar?
kanske både ock ;)


20 år i Paris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0