boredom..

detta är vad som händer när jag försöker vara vuxen:

•» Värsta känslan? :
när mitt sönderskurna finger måste ner i en skål med ättika för att skala vaktelägg
•» Bästa känslan? :
när samma hand doppas i vatten :)
•» Din första tanke när du vaknar? :
det spelar roll. menar du när jag vaknar på morgonen eller mitt i natten under mina hallcinationer. either way tänker jag mest "is this real life?"
•» Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon? :
har den på ljudlöst så jag slipper höra den. undrar varför ingen någonsin vill mig nått..?
•» Har du någonsin varit kär? :
jao, men utveckla inte mer på den frågan..
•» Vad har du på väggarna i ditt sovrum? :
en nostalgitripp över min ungdom
•» Vad har du und...er sängen? :
råttor...av damm
•» Ser på? :
dessa frågor..duh
•» Lyssnar på? :
över min döda kropp..seriöst: over my dead body av drake
•» Skriv nåt smart! :
(behöver inte bevisa nått för dig)
•» Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
de flesta av mina vänner är döda så jag känner de redan väl
•» Vad vill du bli när du blir stor? : t
trodde jag redan var stor..
•» Hur skulle dina vänner beskriva dig? 
i'm not a mindreader
•» Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? :
för många att välja mellan :)
•» Vad skulle du vilja bli världsmästare i? :
knivhantering (hade varit trevligt med ett helt finger i alla fall)
•» Vilken kroppsdel klarar du dig utan? : 
alla har sitt jobb att göra.
•» Vilken superhjälte kraft skulle du vilja ha? :
förmågan att kunna bygga min egna järnkostym á la Iron man
•» Vad är du beroende av? :
läppsyl
•» Vad skulle du ta med dig till en öde ö? :
 läppsyl såklart, är ju beroende av det. dum fråga hörru



sorry..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0